Δημοσιογράφος
Από το να σχολιάζεις την επικαιρότητα, μέχρι να έχεις το δικό σου blog
Πρωταρχικός σκοπός του επαγγελματία δημοσιογράφου είναι η αποκάλυψη της αλήθειας και η διατήρηση της αντικειμενικότητας της πληροφόρησης του. Συστατικά που συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον επάγγελμα, με μεγάλες προοπτικές σταδιοδρομίας και εξέλιξης.
Ο Δημοσιογράφος πρέπει να διαθέτει κρίση και ευελιξία, ώστε να μπορεί να μετακινηθεί ανά πάσα στιγμή και να είναι έτοιμος να χειριστεί δύσκολες συνθήκες. Η φύση του επαγγέλματος απαιτεί υπευθυνότητα, σεβασμό στον πολίτη, προσόντα κοινωνικής ευφυΐας όπως τόλμη, αντίληψη, εργατικότητα, ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών. Πνευματικά προσόντα όπως κριτική ικανότητα, γνώσεις, αμεροληψία, ηθική, ευγένεια, ευσυνειδησία.
Στην εποχή των δορυφόρων και της υψηλής ηλεκτρονικής τεχνολογίας, οι συνθήκες ενημέρωσης είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Γι’ αυτό, θα πρέπει να εξοικειωθεί με τις άπειρες δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας έτσι ώστε να μπορεί να εφαρμόσει τους κανόνες της θεωρητικής δημοσιογραφίας σε πραγματικές συνθήκες εργασίας και παραγωγής. Με τη βοήθεια φωτογραφικής μηχανής, μαγνητοφώνου, ηλεκτρονικής ή κινηματογραφικής μηχανής λήψης, ηλεκτρονικής συσκευής μετάδοσης ήχου και εικόνας, πρέπει να είναι σε θέση να καταγράψει ένα γεγονός και να το μεταδώσει απευθείας ή σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Πολιτικό, οικονομικό, διεθνές, καλλιτεχνικό, ελεύθερο, αθλητικό, υγείας, κοινωνικό, θρησκευτικό ρεπορτάζ, αποτελούν μερικά από τα είδη και τους τομείς της Δημοσιογραφίας που μπορεί να αναπτύξει.
- Να καλλιεργώ την έμφυτη περιέργεια, την αντίληψη, την οξυδέρκεια και την ικανότητας άμεσης κρίσης και ανάλυσης.
- Τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων με κανόνες διπλωματίας.
- Να αναπτύσσω την ικανότητα άμεσης μετακίνησης, ανά πάσα στιγμή.
- Δυνατότητα εργασίας κάτω από δύσκολες συνθήκες και ωράρια.
- Να κατέχω ειδικές γνώσεις στο αντικείμενο της εργασίας σου που θα επιλέξω και να παρακολουθώ την εξέλιξή του συνεχώς.
- Εναρμόνιση της γραφής, με το εκδοτικό προφίλ της επιχείρησης για την οποία εργάζομαι, αλλά και με το οικονομικό και κοινωνικό προφίλ του κοινού που απευθύνεται.
- Ξένες γλώσσες που απαιτούνται, ειδικά στο διεθνές και διπλωματικό ρεπορτάζ.
Α’ & Β’ Εξάμηνο
Γ’ & Δ’ Εξάμηνο
- Τηλεοπτικούς Σταθμούς
- Ραδιοφωνικούς Σταθμούς
- Εφημερίδες
- Περιοδικά
- Ηλεκτρονικά Μέσα
- Πρακτορεία Ειδήσεων
- Γραφεία Τύπου Πρεσβειών, Υπουργείων, Νομαρχιών, Δήμων, Δημοσίων Οργανισμών
- Γραφεία Τύπου Ιδιωτικών & Δημόσιων Επιχειρήσεων
- Εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων
- Ειδησεογραφικά Web sites και blogs
- Ερευνητικά κέντρα
- Εκδοτικοί Οίκοι
- Ως Ελεύθερος Επαγγελματίας