Τεχνικός Χειριστής Η/Υ για Τυφλούς & Άτομαμε Προβλήματα όρασης
ΑΠΌ ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ
Τίτλος Σπουδών: Τεχνικός Χειριστής Η/Υ για Τυφλούς & Άτομα με Προβλήματα όρασης
Διάρκεια: 2 Έτη
Περίοδος Εγγραφών: Σε Εξέλιξη
Έναρξη: Οκτώβριος & Φεβρουάριος
Κατά τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, κάθε πέντε λεπτά κάπου στον κόσμο ένας άνθρωπος τυφλώνεται. Η χώρα μας αριθμεί ένα μεγάλο αριθμό ατόμων με περιορισμένη έως ανύπαρκτη όραση. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν βεβαίως ίσα δικαιώματα με όλους τους υπόλοιπους , γι αυτό απαιτείται ειδική υποδομή που θα τους υποστηρίξει σε κάθε διαδικασία. Ο τεχνικός εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα όρασης είναι εξειδικευμένος να παρέχει εξυπηρέτηση στα άτομα αυτά σε τηλεφωνικά κέντρα εταιρειών ή οργανισμών. Επίσης είναι ικανός να χρησιμοποιεί σύστημα braille αλλά και τεχνολογίες φωνής και λοιπά βοηθήματα πληροφορικής ώστε να έχουν τα άτομα με ανεπαρκή όραση πρόσβαση σε εφαρμογές γραφείου, internet, email κλπ..
- Αλληλεπιδρώ με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου, email ή SMS
- Χειρίζομαι με άνεση και ταχύτητα το σύστημα γραφής και ανάγνωσης Braille.
- Διεξάγω πωλήσεις μέσω τηλεφώνου
- Κάνω εισπράξεις μέσω τηλεφώνου
- Διεξάγω τηλεφωνικές διαφημιστικές και ενηµερωτικές εκστρατείες
- Αντιμετωπίζω τον πελάτη έχοντας σαν γνώµονα τη διεκπεραίωση του αιτήµατός του στο συντοµότερο δυνατόν χρονικό διάστηµα, αλλά και τη μέγιστη ικανοποίησή του
- Είμαι ενήμερος για τη δομή, τη λειτουργία και όλες τις παρεχόµενες υπηρεσίες/προϊόντα του οργανισμού στον οποίο εργάζεται
- Μεριμνώ για την ασφάλεια και την απόλυτη εχεμύθεια των αρχείων
- Ανασύρω στοιχεία σχετικά με τον πελάτη από κατάλληλη βάση δεδοµένων µε τη χρήση εργαλείων αναζήτησης
- Γνωρίζω ορολογίες ειδικοτήτων σε Ελληνικό και Αγγλικό λεξιλόγιο
Α’ & Β’ Εξάμηνο
Σύστημα Braille
Τεχνολογίες Τηλεφωνίας
Ελληνική Γλώσσα και Αγωγή του Λόγου
Πρόσβαση σε Συστήματα Πληροφορικής
Πρόσβαση σε Συστήματα Πληροφορικής
Ψυχολογική Υποστήριξη
Τεχνολογίες Φωνής
Τεχνολογίες Τηλεφωνίας
Ελληνική Γλώσσα και Αγωγή του Λόγου
Πρόσβαση σε Συστήματα Πληροφορικής
Πρόσβαση σε Συστήματα Πληροφορικής
Ψυχολογική Υποστήριξη
Τεχνολογίες Φωνής
Χειρισμός και Υπηρεσίες Τηλεφωνικού Κέντρου
Κινητικότητα – Προσανατολισμός και Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης στο Χώρο Εργασίας
Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
Κινητικότητα – Προσανατολισμός και Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης στο Χώρο Εργασίας
Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
Γ’ & Δ’ Εξάμηνο
Τεχνολογίες Φωνής
Χειρισμός και Υπηρεσίες Τηλεφωνικού Κέντρου
Κινητικότητα – Προσανατολισμός και Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης στο χώρο Εργασίας
Δημόσιες Σχέσεις και Τεχνικές Εύρεσης Εργασίας
Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών
Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
Πρακτική Άσκηση
Χειρισμός και Υπηρεσίες Τηλεφωνικού Κέντρου
Κινητικότητα – Προσανατολισμός και Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης στο χώρο Εργασίας
Δημόσιες Σχέσεις και Τεχνικές Εύρεσης Εργασίας
Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών
Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα
Πρακτική Άσκηση
- Δημόσιες υπηρεσίες όπως: Δήμοι, νοσοκομεία, υπουργεία, δικαστήρια, Πανεπιστήμια, Βουλή, ΕΡΤ κ.α. σε σχέση εργασίας ή μεμονωμένα ως ελεύθεροι επαγγελματίες.
- Ιδιωτικούς φορείς όπως: Ραδιοφωνικούς σταθμούς, Ιδιωτικά πανεπιστήμια, ιδιωτικές επιχειρήσεις υγείας, Ιδιωτικές Εταιρείες, Πρεσβείες, κ.α. σε σχέση εργασίας ή μεμονωμένα ως ελεύθεροι επαγγελματίες.